Då var det dags

För en uppdatering. Kan nästan inte minnas när jag skrev senast. Jag ÄLSKAR att läsa andras bloggar men glömmer bort min egen :P

Jaa, mycket har hänt. Jag har bland annat varit i Turkiet och firat min kära mor som fyller 50 år den 22 september. Var där med mina bröder, allas respektive + Elsa och Mamma och Pappa såklart :) DET VAR HEEEEEEEEELT UNDERBART ! Vilken gudomlig familj jag har, jag upptäcker det mer och mer ju äldre jag blir :) Vädret var så sjuuuukt varmt, över 38 i skuggan varje dag, 35 i havet och jaa.. jag vill inte ens veta vad det var i solen. Bilder kommer inom kort :)

Jag har också jobbat på hemköp en hel del, men är nu ledig FÖR FÖRSTA GÅNGEN sen.. jag vet faktiskt inte när. Studentveckan tror jag. ledig 4 dagar i rad :) GUDOMLIGT !

Det som också har hänt är att min bästa vän Angelica har styrt sin kos och är nu bosatt på Gotland, men jag och mina kära vän Rosanna ska nog mest troligt dit en vecka inom kort :) Ska boka på fredag ! Känns dock som du fortfarande är på semester. HUVVA VAD JAG SAKNAR DIG !!


Jag och Anna har också börjat om att ha "våra" vuxna utvecklingsstörda igen. Eller vi skulle egentligen börja igår, mend å hände något och då vi kom dit så sa våran arbetsgivare " MEN GUUUD, NU NÄR JAG SER ER SÅ KOMMER JAG JU PÅ ATT JAG GLÖMT ATT RINGA OCH SÄGA ATT DET BÖRJAR NÄSTA OOONSDAG... HAHHAAH"... Vi rörde inte EN MIN! Anna har missat jobb, jag hade missat två jobbtimmar och höll nu på missa min innebandyträning.

PÅtal om träning så har jag verkligen kommit igång med träningen nu :) Har tränat i princip varje dag sen jag kom hem från Turkiet förra veckan, OTROLIGT SKÖNT ! Jag har varit så sjukt stressad och mått dåligt under en längre tid på grund av SÅ MYCKET. Jag behöver verkligen ledigt, få sova ut, hinna slappna av på kvällen, träna på dagen, hinna umgås med familj och vänner och vara en GLAD FRIDA. Jag har så sjukt lätt att påverkas och på stressad och då blir jag mig inte lik. Nä huvva vad glad jag är idag :) Ska strax iväg på Spinning + Core och sen på stan och köpa lite nödvändigheter och sen följa Mamma och kolla på ett radhus, sen ´hem och hämta mer kläder, jacka osv.. börjar ju förtusan vara riktigt kallt ute! Sen blir det födelsedagsmiddag för Jennilla. kom på för någon dag sen : SHIIT HON BLIR JU 17.. Jaa huvva.

Har också blivit bjuden på Jessicas och Oscars inflyttningsfest.. HOPPAS VERKLIGEN ATT BF3B KOMMER !! HUvva vad ni gör mig lycklig ! Jag har nog ALDRIIIG haft så bra klass som sista året på gymnasiet och det märkte jag INTE MINST sista veckan. VILKEN GUDOMLIG VECKA. För att följa i Jessicas fotspår http://jka.blogg.se den klassen var och är alldeles alldeles UNDERBAR !

För att inte förglömma min GUDOMLIGA resa med "turkbrudarna" TAAAAAACK :D NI ÄR GUUULD <3


Jag har just upptäckt hur sjukt svårt det är att hinna med vänner, träning och jobb.. SJUKT svårt.. men jag ska verkligen försöka hålla fast vid mina kära vänner ! :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fortsätt med uppdateringarna hörrru ;)

2008-09-05 @ 15:43:14
URL: http://sixxy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0