dagen efter dom andra.

Helgen har varit totalt fullspäckad =) utekväll fredag, hem och sova för att vakna mitt i ett kaos där vi styrde upp maten och det mesta tillslut ! Släkten, arbetskompisar och alla gamla godingar. FYY vad roligt jag har haft det. Att ha roligt tillsammans med alla nära i familjen är min passion (L) Ett stort tack till b.la Elsa, Mattias, Hanna, Daniel, Johanna, Mamma och Pappa alltså dom närmaste i familjeskaran. Men också såklart till mormor som orkade dit och som var där ett tag, vilken stjärna hon är!
Senare på kvällen träffade jag en kär vän och hade lite trevligt med henne :) Sen drog jag på hemköps fest i typ 2 timmar, riktgit trevligt faktiskt =) Dans, dans, dans stod på schemat men också härgit att lära känna och se alla även utan jobbarkläder :)
Idag har jag jobbat fram till 3, träffade Sofia och snacka ett tag sen hann jag träna och sen iväg och ätit middag hos Jonathans mor :) ritkigt god mat. Hon gör så härlig GI-mat åt mig :) Massor med grönt och fint :) OCH mjölkfritt, vilken stjärna <3

Nu sitter jag här och ser Ensam mamma söker, jag blir som alldeles varm i kroppen. Super mysigt program :)

Veckan är rätt fullspäckad och ser fram emot att vara HEL LEDIG en helg och till och med ledig fredag då det vankas inflyttningsfest/klassfest. WIIEHO ! ;) JAG LÄNGTAR <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0