Dagen efter helg.

Efter en helg med fest i fredags med BF3B eller.. föredetta.. my löve <3 sen utgång och väldigt trevligt :) jag och Anna överallthaha.
Lördag blev det jobb och en desto lugnare kväll hos Kim i ursviken  med poker och annat trevligt. Snackade med Jelic och det kändes skönt att kunna säga "vi ses snart " istället för "vi hörs". Livet rullar på som det ska nu :)
I natt drömde jag dock att jag missade flyget, båten coh allt till gotland. huvva.

söndagen blev det en välförtjänad sömn, middag hemma i ursviken vilket typ inte hänt på flera månader och senare power + core aktiv. Drog sen iväg till Anna och såg Ensam mamma söker. huvva vilket mysigt program och senare en film på trean.. nostalgi !!
Påtal om Anna så fyller hon faktiskt år idag, 19 härliga år. Bara ett litet år kvar sen står du där vid porten och väntar. Grattis min kära vän :)

Håller på packa lite nu, men ska först iväg på power och spinning. sooo long :)

Kommentarer
Postat av: anna

19 höstaaar taack frojjd :D

2008-09-29 @ 22:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0