Dagen efter helgen

Efter att inte ha planerat något inför helgen så har jag hunnit med OTROLIGT mycket :)
Fredag så var jag hos mormor och morfar, for och tränade, träffa Jojje och sen blev det en liten impuls fest :)
Och vilken jävla fest sen ;)  Taack ska ni ha alla inblandade :P
Dock skulle en annan upp och jobba hela lördagen, det gick bra til en början men då det blev ändrade planer och jag skulle stänga den där rackarns affären så sjönk min antusiasm. SATAN SÅ SLITEN JAG BLEV. 

Drog hem och hade tänkt ha en jävligt lugn kväll framför tv:n och käka fett.. så ringde min kära vän Malin och drog med mig på maskeradfest, fick vara en hårdrockslegend och gjorde SUCCÈ! Flera som kom fram och var imponerade och avundsjuk på min fina outfit. Tackar och bockar Jojje.
Någon som däremot hade den finaste utklädnaden GENOM TIDERNA var skalman. Vilken jävla stjärna !
Så idag vaknade jag upp och har precis käkat tacos :)
Ikväll blir det Hitch med GULDKLIMPEN Annie ;) och mest troligt lilla mört också. GREAAT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0