Hästar

I morse vaknade jag av att mobilen vibrerade, det var jobbet som ringde, dåsig som jag kastade jag stor bena över cykelsaden och hojade iväg för införskaffning av pengar.
På eftermiddagen har jag och Anna försök fixa visum, haha. Alltså jag börjar fan bli orolig hur mycket vi kommer att bli lurade på denna resa. haha. Med engelskan och då vi är så godtrogna haha.
Nää, det ska bli SÅÅÅ JÄVLA SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNT ! Fyyy vad jag längtar!!

Jag tänkte också följa upp lite hur det gick när jag red för några dagar sen. Har som börjat smälta det nu och samla in alla utrycka av det som hände. Hästen började alltså gallopera när jag satt på den i rak galopp mot några andra som var ute och red som TRO  MIG var betydligt finare och bättre på att rida än VISSA andra. FYY. jag skrek och huvva vad jag skämdes efteråt. Som tur var fick jag tillslut stop på hästen innan den var nere i diken. haha. jaa gud bevare mig väl.

Ikväll är det 1,5 timmes träning. Jag är som smått taggad på innebandyn nu. Alla har blivit så otroligt bra i vårat lag och det är så himla roligt när övningar och spelet går så sjukt bra. Då passen sitter på bladet, då alla är taggade och snackar och då Anna räddar hela tiden ;) LÖVE. Kommer bli svårt att få en plats i detta lag, i alla fall en given att spela matcherna. Jag vet dock inte hur många jag kan vara med på vilket känns skit trist.

en annan uppdatering, idag har jag ätit bra frukost, en frukt till fika och en bra lunch och middag. RUGGIT nöjd över mig själv :)

ps. taggar för fredag!!!!! :) :) :)

Kommentarer
Postat av: rosanna

Jag vill också med och rida!

2008-09-24 @ 22:59:54
URL: http://rosannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0