helgen

Idag har jag hunnit hur mycket som helst, träning i ÖVERFLÖD med bland annat power, spinning och senare cykling mellan älsbacka-erikslid-stan-älvsbacka i STORM! huvva.
Nu är jag hemma och ska duscha..
Har fått lön och jag ÄR LYCKLIG.. TROTS att jag var i Turkiet en hel vecka så fick jag ut SJUKT mycket mer än vad jag hade förväntat mig.. I LÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖVE !! :D
Nu ska jag springa in i duschen och njuta av hur duktig jag har varit, för ikväll blir det mindre duktig.. IKVÄLL.. Då ska strupen få smaka :)

Tyvärr är jag inte längre ledig i morgon, men pengarna rullar in som det ska.. jag säger det.. det blir väl då jag och Annzor sticker som vi får sova ut efter en fest.. tills dess.. så ska vi rocka i alla fall !!! Det som inte dödar det härdar..

Kommentarer
Postat av: Joel

Meeeh, fest hela tiden!

2008-09-27 @ 18:10:05
URL: http://joelnorrfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0