Ledigheten..

Den varade inte länge, men jag klagar inte. Pengar behövs!

Igår var jag i alla fall ledig, så jag var på intervju men jag kände nog att det där inte är någonting för mig. Eller så ska man väl kanske inte säga förrän man har testat. Men jag kände att jag i alla fall kunde söka ifall jag nu skulle få mindre tid på hemköp i oktober. Men mest troligt så får jag som vanligt igen från oktober och tills vi sticker den 5 januari!!!!!!!!!! :D
Sen drog jag lilla mört och mellanmört och fikade, myspys :) Snackade lite skit.
Sen skulle jag och Anna hem och fixa med resan, visum, försäkring och annat. Då vi då skulle ringa vietnamnsambassad i Sverige så tänkte vi att vi kanske kunde få snacka med någon på svenska men ack. Telefonsvararen drog igång och där satt vi som frågetecken. Det var en man som pratade engleska fast på vietnamesiskt sätt. DET VAR EN OMÖJLIGHET att veta vilken siffra man skulle trycka för att komma till någon för att prata om visum. Vi ringde upp x antal gånger för att försöka höra dom nummer vi behövde men UTAN resultat. Haha, hur i helvette ska vi klara oss. Men som sagt kroppsspråket hjälper oss nog då vi möter dom öga mot öga. MEN SATAN SÅ MYCKET LURENDREJERI VI KOMMER ATT VARA MED OM! Hej hopp! Jag är då glad om vi bara kommer hem tillsammans på planet den 29 april.
På kvällen blev det träning och sen idolmys med min käraste :) aka. Anna !

Nu ska jag i alla fall iväg på jobbet. Har faktiskt bokat klippning idag. VÄLBEHÖVLIGT !

Kommentarer
Postat av: käresta

29 april, tok ;)

2008-09-11 @ 09:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0