Måndagmorgon

Så var helgen över, en helg som inte riktigt känts som en helg om jag ska vara ärlig.
Jobbade kväll fredag och jobbade öppning-stängning både lördag och söndag ! Men det ger FIINA PENGAR :D

Hann dock med att sticka hem, vara i ursviken, få tillbaka bilen ( som nu redan är återtagen av far ) träna :)

Snackade med Jelic både fre-lörd och hon verkar ha det kanon bra, bara två veckor nu sen ses vi.. FYTTIII HELLLL vad jag längtar efter dig snygging !!!!!!!!!!!!!!!!!!


Snart ska jag iväg på friskvårds och sen blir det jobb till stäning och sen innebandy (om jag hinner). Väldigt chill vecka på jobbfronten och jag känner att jag behöver det :) Riktigt skönt att ordentligt komma igång med träningen och inte behöva löpa mellan jobb, träning, hemma på 5 sek. Ska också hinna träffa Sofia i veckan, hinna följa Malin och rida och hinna fara förbi mormor och morfar (L)  och mycket annat !

Kan dock inte bestämma mig om jag ska ut på fredag, stänger nämligen och jag antar att det inte rä så många som är sugna på att stänga istället för mig höhö.  Menmen vi får se hur det blir ! Måste fixa tårta till mor och skriva ett brev till henne ! Aja, tack för mig. HEJ !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0