Marie Byström

Har jobbat kortdag idag men var kvar och snacka rätt länge med några arbetskompisar, trevligt trevligt :)
har lagat mat, planerat veckan med Jonte och drog sen hem till mor och far :)
Morsan fyller ju faktiskt "halva- livet " idag. Om man får hoppas så att säga :) Idag är lixom dagen D !
Så var hem och umgick och försökte lägga in bilder men har då så sjukt mycket bilder på datorn så jag får inte in några mer.
SÅ SJUUUKT MYCKET MAN HAR SPARAT. Började kolla igenom.. åhh nostalgi..
Tyvärr sitter jag inte vid den datorn nu, ska försöka lägga in bilder då jag är hemma.

Så bilder kommer från Turkiet, Mammas 50års öppet hus med mera :) så håll utkik.

Nu har jag precis kommit hem från innebandyträningen. HAR SÅ SJUUUUUUUUUUUUUUK träningsvärk efter HÖR OCH HÄPNA egen träninng :D JAA jag är duktig,...........Ibland..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0