Mittenkvällen

Kom precis hem från träningen, blev att jag jobbade lite längre idag än tänkt för vi hade inventering idag. Huvva vilket slit.
Det var ngra som kom in från skolan först på deras första rast och sedan på lunchen.. jag fick kommenteren " Du har ju inte ens hunnit runt ".. En pelare.. FYYY vilket göra.. för er som inte vet så räknar man ALLT som finns i en butik.. och då verkligen ALLT. Jag fick den stora äran att ta allt godis.. ni vet då man har blandat typ "tag 3 betala för 10" så man måste först ta upp och sortera allting för att sedan räkna och för att sedan upptäcka att det fanns mer sånna under själva ställningen då man just har stoppat ner allt igen.. WIE...

Träning idag, innebandyträning. Fick en härlig feeback idag av min tränare. Är så sjukt skönt att få höra när man gör något bra!
Tänkte också utvärdera High and Low lite grann. Faktiskt riktigt oväntat svettigt. det bara rann och droppade ner på golvet. Och faktiskt riktigt roligt OCH givande. Har sjukt mycket träningsvärk i baksida lår idag och då har jag ändå tränat ett tag nu.

Johanna hörde av sig och fråga om jag skulle med och se idol hos Petra, blev skit sugen men orkar banne mig inte. Har dessutom redan börjat och jag ska slänga mig i duschen. Min väckare stod nämligen på 04.45 på grund av inventeringen i morse. 10 timmars jobb idag med totalt 30 minuters rast. Härlig kooosing :D

Ifall Maja läser det här, jag fick min veckopeng idag :) känn lugnet..

Frågan som kvarstår.. balzac fredag? jobbar till 20.15.. känns SÅDÄR..

ps. saknar JEEELIC.. kom just på att vi snart ses.. om ungefär två veckor :D:D:D WIIIE !!

Kommentarer
Postat av: JEssica

Självklart ska du peppa inför balsac på fredag :D

20:15, du har ju 3 timmar på dig att sänka :)

Blir ju kanoon =)

2008-09-18 @ 14:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0