T

Som i Torsdag :)
Idag har jag hunnit med mycket åter igen, det är Anna som lär mig att vara lite rastlös så saker blir gjort :)
Hann både jobba, klippa mig, träna och fara på hockey :) Aik-Löven. VINST SÅ KLART :)
Anna la in stöten på nå karlar.. "jag tycker inte om lakrits" .. HAHA !

Hann dock inte med att följa Malin och rida, pappsen har ju pajjat bilen så jag får väl se när jag återfår den. Hade tänkt bo hemma i helgen eftersom jag är ledig på lördag.. trodde jag ja.. nog jobbar jag hela helgen nog :P Men kanske ändå blir att fara hem så mor får rå om mig lite grann och komma hem t ill färdiglagad mat. Nog är det kanon nog :)

Annars så vankas det Tila Tiquila ikväll :) MTV 22.00 ETT MÅSTE ;)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Skyller du på pappsen ang. den pajjade bilen ;)

Vars bor du annars om du inte bor hemma? =)

2008-09-12 @ 10:02:22
Postat av: annelito

rastlös is the greeej!

fyy vad jag fick naaapppp<3

2008-09-12 @ 16:41:52
Postat av: Emma

HAHa alltså tila tequila är spårat till tusen!!

2008-09-13 @ 10:35:29
URL: http://emmaawihlborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0