Baaack on traack !

Ja då var jag tillbaka igen. på alla sätt och vis !
Tillbaka på bloggen men FRAMFÖRALLT tillbaka i SVERGIE !!!
Håller fortfarande på att landa, ta in allt och fatta att man är hemma och hur FÖRBANNAT bra Sverige egentligen är. Sluta med kuren av antibiotika och Anna fick ju penicellin, haha. vi sitter i samma båt ;) och ta in att man nu är LITE äldre ;)
Men resan har varit kanon på alla sätt och vis! Som vi utvärderade det sista kvällen, fyra månader sammanfattade i fyra ord:
SUCCE SUCCE SUCCE SUCCE !!
Fy och helvette vilken resa och vilka UNDERBARA människor vi har träffat !
Måste nog säga att allting gick så jävla bra att jag snart kommer vilja resa igen. Det jag är sugen på nu är mycket USA faktiskt. sen kanske avsluta på Bali eller Thailand, Phi phi, vore ju inte helt fel eller varför inte Fiji ;)
Livet är till för att levas så, Let´s rock !

Fick precis ett sms av en kär god vän som frågar om man har tid över i sommar för en liten road trip. och OM jag är taggad, OM !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0