Dagen efter kvällen före ;) "Ja janne undrar "

Och jag mår bättre än jag förtjänar !  Fyyy vilken härlig kväll det blev igår. Grill i min käre vän Johannas hus i solen, snack och lek med brudarna ngra besök i tunnlarna, lite sång och mycket dricka. Otroligt härliga vänner är vad ni är gaaaamgaaam gänget ;) Känns som att vi alltid plockar fram det bästa i varandra, Me likeee.. :)
Brännbollsyran nästa ;) Rock´n roll ! :)

Denna dag har bestått av en lång och härlig prommenad längs älven, god mat och nu funderar jag på att köpa lite fett. Suget är stort idag, på något konstigt vänster.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Känner lika och jag ser framemot umeå!!!

2009-05-18 @ 02:49:44
URL: http://idaaaheed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0