Lill lördag ;)

Jo tack, idag har jag varit på systemet igen och införskaffat inför helgens bravader :)

Igår var jag med MallanBrallan och såg dans3ornas dansuppvisning :) och mös lite i Malins lägenhet.
Sen blev det middag och kvällen blev rätt lugn med en liten prommenad, får på mig skorna nu men det gör ont så kan inte gå så länge.

Idag ringde Sofia och väckte mig och vi möttes på Waynes där vi blev fast, som vanligt, i typ 4 timmar bara snackade i sinne. Sen blev vi tvungen att rusa för mycket skulle hinnas. spec för Sofia. Hon har en förmåga att planera in att hinna träffa ALLA haha :) sötnöt där.

Så nu har jag varit och handlat lite, blir kycklingsallad till middag och sen träning med Maria ikväll :) Lite nervös för det där.
Var ju trots allt 4 månader jag tränade sist. men som sagt. .fläsket behöver få sig en omgång om man någonsin ska  våga sig ut på beachen -09 ;)

Degersjön/Byske/Boviken...^ Eller något liknande....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0