Måndag

Hade ställt väckaren på 9 idag, men tog mig inte upp ur sängen för än Elsa ( brorsdotter) kom in och ropade : Fiiiidaaaa, VAKNA ! Elsa leka NU!
Så det var bara att stutsa upp :) sen dess har vi varit ute, spelat fotboll, lekt kurra gömma, vattnat blommorna (tro mig, barn ÄLSKAR att hjälpa till ) och varit i lekparken. Nu sover lillstintan en liten stund och jag passar på att kika vad som finns att välja på bland Umeås alla lägenheter. Som en djungel ;)
Snackar även med Johanna, skåningen vi träffade på Bali, som kom hem till Sverige i fredags. Vilken härlig brutta :)

Ikväll blir det jobb 16-22.15 med en annan härlig Johanna :)
Tån har börjat läka och snart, snart kan jag ta på mig joggingpjuckorna och he mig ut i spåret igen. FY vad jag är taggad på träning alltså ! Nu ska fläsket få smaka ;)

Kommentarer
Postat av: Isabelle

önskar jag var lika taggad. Joggingtur=nu.! ;D

2009-05-19 @ 10:24:05
URL: http://isaabelleee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0